och jag vägrar sova.

Dagens låt: T.O.P - OH MOM
Dagens klädsel: Dubbla strumpor, tights, jeans, undiez, linne, stickad tröja~
Dagens frisyr: ussk
Dagens mat: Åt väl.. nåt. Någon gång.
Dagens drog: Cigg.
Dagens tråkigaste: Allt ♥ bland annat att jag inte kan äta godis typ
Dagens humör: ~~usch

/  /  /

1. Vädret utanför mitt fönster: Mörkt... antagligen lite kallt.. ganska..
2. Lyssnar på just nu: KIMIII GA IREBAAAAA~~ - Xiah Junsu bb
3. Igår gick jag och lade mig: Uh vene. Tolv-ett.
4. Idag vaknade jag: Elva?!?!
5. Senaste person som ringde mig: Mamma :)))))
6. Senaste person som jag ringde upp: Antonias mamma...
7. Senaste person som skickade sms till mig: Kim
8. Senaste person som jag skickade sms till: Kim
9. Senaste person som mejlade mig: Antagligen den där horan från EC som har något jävla virus i hjärnan
10. Senaste sajt som jag kollade på: hehe "sajt" hehe. Tumblr
11. Ska göra idag: Sova, yes? It's 3:20 am bish
12. Bra eller dålig dag idag? En dålig~~♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback