n____n

Nu blir det bara en massa jävla bilder med kanske text under.. Vet ej?

LE BILDBLOGG A LA MUCC/HELSINKI GIRL TRAVEL ADVENTURE.



Här är först en bild på vårt askfat. Det har varit snö ovanpå det, då har alla i världen fimpat där de tror att askfatet är.. Lite fräscht!


ba KÄKAR APELSIN PÅ FLYGPLATSEN
ps enda nyttiga jag åt under hela vårt äventyr
Framme.. kul!
Vilken jääävla kul stad! Om den bara visste hur vacker den e!
Lyckades ta mig samman så grovt att jag vågade ens tilltala denna karl.... och be om en bild???+294+02q
ofattbart.....
Med tanke på att han är gjord av typ godis och gosedjur.......?????
OM DU BARA VISSTE HUR VACKER DU E! (obs tänker ge er anledningen till denna mening SEN)
En bil och Lova!
DEN STÖRSTA VATTENPÖLEN JAG TROR JAG SETT I HELA MITT LIV NÅGONSIN.
Här sov vi.. när det var mörkt ute. Godnatt! (ps trådlöst tangentbord... varför då?!)
Som sagt så är Helsingfors numera min favoritstad! Så himla kul och hålligång!
Lyckades på NÅGOT JÄVLA OBEGRIPLIGT VIS se 38979 gånger bättre ut dagen EFTER Mucc.. När jag hade typ pain in my back 4eva och inte kunde duscha.. Ja.. ja?
In style!
Tatsuro du TAPPADE DIN GREJ HÄR BORTA
FRUKOST. Så himla god och bra mat för kroppen... Ultraenergi.
Töntigaste affären i hela världen... :')
Dags att vara esteter på Kiasma~~~~~
HÄSTAPPARAT...GJORD?
FÖRSÖKTE TA BILD PÅ DEN DÄR SEKVENSEN I CA 10 MINUTER SÅ NU SKA DEN UPP HÄR.
HEJDÅÅÅÅ SKITSTAD, MOT FLYGBUSSEN.
Världens coolaste parfym... någonsin. Vill bara ha den. Så himla fin.
Trodde det var en mp4spelare utan skärm ett tag?!
Samt jag exakt nu! Det var länge sen jag tog en SÅ EXTREMT uppfräschande dusch.



Nu ska jag sova, herå! :D



ANGÅENDE ROLIGHETER:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback