intressant.

Mina senaste ~10 inlägg har i princip endast bestått av bilder.

Det är dock trevligt med bilder.
Sätter färg på tillvaron..



Dagens låt: Spelade en rätt nice låt på Stepmania för en kvart sen.. 
Dagens klädsel: Strumpor, trosor, mjukizar, linne, stickad tröja.. Fast det är med morgonslapparoutfiten.
Dagens frisyr: Den ser helt ok ut men borde tvätta hår1..
Dagens mat: Åt typ tio juleskum till frukost. :D
Dagens drog: CIGG. Men kan inte röka för det sitter en migränkille här. Gå hem.........
Dagens tråkigaste: Vet. Ej. ~.
Dagens humör: Lite surig. Lite trött. Rätt efterhandsglad pga min dröm~♥

/  /  /

1. Vädret utanför mitt fönster: VÄRSTA SNÖSTORM. Vill ut på altanen och röka ,_,
2. Lyssnar på just nu: En fager låt på Fallout!
3. Igår gick jag och lade mig: Gick väl och la mig vid.. Tolv? Somnade två gissar jag på!
4. Idag vaknade jag: Halv elva skulle jag tro. -u-
5. Senaste person som ringde mig: Ehmmm.... mamma.. Gissar jag på!
6. Senaste person som jag ringde upp: Fortfarande Antonias mamma :|
7. Senaste person som skickade sms till mig: Antonia!
8. Senaste person som jag skickade sms till: Antonia!!!! Respons tack!!1
9. Senaste person som mejlade mig: Lockerz
10. Senaste sajt som jag kollade på: Hotmail, HEH.
11. Ska göra idag: (förlåt) försöka få ut killen ur mitt hus så jag kan röka. Spela Stepmania kanske.. Kolla på Digimon!!!!(!!!!)
12. Bra eller dålig dag idag? Den är lite småtråkig hittills~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback