~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagens låt: Super Junior M - Zhe yi miao hyshsrt
Dagens klädsel: Tröja.. Annan tröja.. Jean- ORKAR INTE.
Dagens frisyr: :s troki
Dagens mat: Haha alltså.. Jag har inte ätit något ordentligt på tre dagar?! Tog några tuggor av Kims middag :l
Dagens drog: cigal1 <3
Dagens tråkigaste: Min. Hals. Är. NGILRDHDISJTLKS.
Dagens humör: "hm trokit. hmmm... henry.. hmm. zzzhhhooouuummiiiii". Dock var det snarare mina tankar..

/  /  /

1. Vädret utanför mitt fönster: Mörkt och supersnöigt ♥
2. Lyssnar på just nu: Zhe yi miao. Henry har en väldigt pleasing röst. Min hals blir lite mindre irriterad.
3. Igår gick jag och lade mig: Eh... 4.
4. Idag vaknade jag: Kvart över nio...
5. Senaste person som ringde mig: Jeminaaa!
6. Senaste person som jag ringde upp: Vet ej :l
7. Senaste person som skickade sms till mig: Lovaaaaa
8. Senaste person som jag skickade sms till: Lovaa!!
9. Senaste person som mejlade mig: eBay säkert.. eller någon annan horsida som vill åt mina pengar..
10. Senaste sajt som jag kollade på: Tumblr hehe typ aa.
11. Ska göra idag: ..ska sova. SKA! NU.
12. Bra eller dålig dag idag? Luddigt~ Den var väl snöig.




Have some gorgeous Henry samt Zhoumis galet vackra näsa/leende. n_n


sidenote:
henry flrjijgrsjgijrtsö den där .gifN är så sexig så det går inte kan jag kyssa hans ansikte tack helst hans kinesögon och han sneda kinesmun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback