dagenz!

Dagens låt: Everybody loves do-onuts, Lord knows I doo~ HEH. Spelat lite 'Splosion man med Kim.
Dagens klädsel: Tights, linne, undies.. Samt Kims skjorta som matchar tightsen?!
Dagens frisyr: Bara duschat och låtit det vara :|
Dagens mat: Ska äta buffalo wings om typ en kvart <3
Dagens drog: Ingen alls.. T^T
Dagens tråkigaste: Är sjuk u_u
Dagens humör: bleeeh~

/  /  /

1. Vädret utanför mitt fönster: Sämst. Bajsregnat halva natten, all snö på träden är borta.
2. Lyssnar på just nu: Donuts song...
3. Igår gick jag och lade mig: Typ halv ett e_e HAHA, hade en rätt trevlig dröm.
4. Idag vaknade jag: Uh.. först vid sex.. och hade drömt klart den fina drömmen, HAHAH.. Sen somnade jag om, och vaknade väl vid 11.
5. Senaste person som ringde mig: Mamiiii
6. Senaste person som jag ringde upp: Mamma. :|
7. Senaste person som skickade sms till mig: Antonia!!!
8. Senaste person som jag skickade sms till: Antonia...
9. Senaste person som mejlade mig: Tror eBay?
10. Senaste sajt som jag kollade på: Youtube och World of Monkey Island.. typ
11. Ska göra idag: Gå hem... smygröka... kanske?
12. Bra eller dålig dag idag? Lite tråkig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback