Årsresumé..? JA!

Kör ett inlägg à la Ellen. :$
Reflekterar över mitt år... i BILDER.
Kanske skriver en snutt. Om jag orkar.


JANUARI-


Drack hemmagjord apelsinjuice..
Heja. Jävla. Tiden. -u- Gott var det!

Ritade.. typ lite.

Var hos tandläkaren ca. 20 gånger~


Såg väl ut typ.. sådär!


FEBRUARI-



Nepp. Inget Unsraw!


Ritade lite till/hade en Slender man-craze

Åkte till stan rätt MYCKET med denna kvinna!

Kollade på tapeter ♥

Spelade död gitarrist *HiDe*

Såg ut såhär!


MARS-

Lova och jag upptäckte en stor tidning.. på 7eleven, månne?

Åt väldigt mycket mackor med äggula och Phillyost på ♥

Njöt av denna bild!

Åt... Collon...?

Tog väl bild på min samling med prylar.
DEN HAR DOCK FÖRFLYTTAT SIG, men det kommer vi till senare.

(Mars var en händelselös månad.)


APRIL-
Fick en fotboll i ansiktet och mina glasögon gick sönder.
Mer minns jag inte. Plus att mina bilder från denna månad är spårlöst försvunna..


MAJ-
Spelade Gameboy och hade fräknar :x

Var en pälskvinna.


Åkte till mitt kära Spanien. :$


JUNI-
Var väl snygg typ. :x

Var ute och gick en hel natt med denna dam!

Umgicks med Toni!

Hittade gamla solglasögon~


Träffade le Carnage people, blev full, etc. Det var äckligt kul. :<


Camade även rätt myckt med en viss Kenzo under sommaren, men detta är bara nämnvärt, och inget som behöver återges in i minsta detalj!~


JULI-
HADE PÅ MIG KLÄNNING.
STOR HÄNDELSE.

Bodde hos Jemina en vecka ungefär!

Var ute å gick med en hund..

Åt mUffÄnZ~

Åkte till Kista med Toni. :x (Naaaaw Twilight naaaaw...)


AUGUSTI-
Träffade Billygos~♥

Var snygg :'(

Hade trevliga stunder med Bella, och lite med Hanna~

Träffade EllenBandzåg ♥! Samt chillade något på Formexmässan.

Var på Meuwcon.. (Aldrig mer Max.)

Träffade min megafina syster ♥

Var visual kei..

Var ute på nattpromme med Lova och stötte på en enorm nattfjäril!


Startade skolan igen (!) och fann denna kopp kaffe som stått över lovet.

Umgicks med många djur, uppenbarligen. (Inklusive överkörd mus..)



SEPTEMBER-

Var en stilig herre.

Pussades med söt kille~

Åt fetaost med gurka och majs. Kan inte beskriva med ord hur gott det är. Skulle slå någon för en skål med detta.

Var *~JrAwK~*

Tog lite snygga BiLdZ på Lova!

Fyllde vuxen. ♥

Käkade sushi med min syster ♥

Hade långt hår i en halvtimme typ. GALET.


OKTOBER-

Tappade bort min mobil, så tröstköpte mig en tröja. En dyr.

Lyckades ta sönder min plånbok genom att köra in tummen i den.

Var... något.

....ja.

Åt kinamat med Bella!!!!!!1

Busade..


NOVEMBER-

Åt. Asgod. Mat. Som jag glömde ta bild på. Sushi såklart!!

Det började snöa -u-

Drack kopiösa mängder te.

Gjorde en liten Totoro. Som är ful. Men det var oki.

Var ganska snygg ;~;

Köpte julkalender!


DECEMBER-

Det var.. snö. Massor~

Var i Sollentuna/stan med min *~BeJb~*

Hade något sorts kalas med lite vin och sånt. Animetrance.

:'(

Slog mig!!!! :(

Hade en trevlig jul samt ett nice nyår.



SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback