~ 2010 ~

~ 2009 ~
Årets bästa inköp:
Årets sämsta inköp:
Årets händelse:
Årets besvikelse:
Årets person/er:
Årets jobb:
Årets dyraste investering:
Årets kärlek:
Årets misstag:
Årets godaste:
Årets sämsta lärare:
Årets onödigaste sak:
Årets start:
Årets hästnörd:
Årets blondaste person jag mött:
Årets flopp:
Årets goda gärning:
Årets gåva:
Årets bästa bok:
Årets bästa band live:
Årets kom-i-håg grej:
Årets favoritgöra:
Årets ovana:
Årets upptäckt:
Årets resa:
Årets drömupplevelse:
Årets bästa dag:
Årets sorg:
Årets vill-ha:
Årets TV-serie:
Årests favoritmatprodukt:
Årets CD-skiva:


Årets bästa inköp: Kommer inte på något särskilt..? Alla kläder antagligen. Hehhhehh. Mucc också.
Årets sämsta inköp: Uh.. vinterchokladen? Har inte ätit upp den än. Heh.
Årets händelse: ...Kim? Haha
Årets besvikelse: Alla jävla band som sket i att komma hit, samt valet.
Årets person/er: Mamma ♥
Årets jobb: Inget. Suck. Au pair-jobbet i Osaka verkade trevligt dock.
Årets dyraste investering: ..mucc?!
Årets kärlek: Musik. 8) Och Kim~
Årets misstag: Folk!
Årets godaste: SUSHIIIIIIIIIIII.
Årets sämsta lärare: Sara................. jkdhsuefs. Hjälp. Nej.
Årets onödigaste sak: Att jag färgade håret så mycket, eller nåt. Och Kagrra,/ClearVeil/DI3SIRAE/SKULL/sånt horgrejs.
Årets start: ..va.
Årets hästnörd: ~~
Årets blondaste person jag mött: SUCK.
Årets flopp: LM.C floppade väl rätt hårt. Och UnsraW. Typ.
Årets goda gärning: Allt jag gör är goda gärningar. Nej men, har dragit ner på rökningen som ett jävla svin för Kims skull. Hora.
Årets gåva: Kattallriken till mamma. :|
Årets bästa bok: ~~
Årets bästa band live: SLUTA. LM.C sög. Typ.
Årets kom-i-håg grej: ....va. Nej?
Årets favoritgöra: Lyssna på musik. Dah.
Årets ovana: Bita på naglarna~~ Bråka~~ Färga håret~~
Årets upptäckt: Återupptäckte min kära kpop i februari!
Årets resa: Torrevieja
Årets drömupplevelse: Hehe. Asså nu tycker jag att det räcker.
Årets bästa dag: :( Jag vet inte.
Årets sorg: Kagrra, typ.
Årets vill-ha: Ekonomiskt oberoende~~ Heechul, Daisuke etc
Årets TV-serie: Knight Rider och The big bang theory
Årests favoritmatprodukt: Massor~~
Årets CD-skiva: ,_, vene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback