-

Så jävla jobbig dag. Är evigt trött på gymnasiet jag går i, jävla diifopsdwapospospasiopsiksolö,swööd,.asfmckslmckas. Skrek åt min lärare idag. Kändes väl bra.. Eller?
Fyfan var dåligt humör jag är på. Vill bara sätta eld på något. Eller slå ihjäl en viss söt tjej. :) åhntlrksjgrkfj. Blir arg bara jag tänker på hennes jävla kukansikte. Hon tog bort mig från fejjan också. Lika bra det.
Har aldrig i hela mitt liv varit så arg, aldrig varit så nära på att ställa mig upp, gå fram till någon och köra in näven i ansiktet på den. FDNGÖOLRJLÖEA.
OK, nu har jag fått det ur mig. Skiter fullständigt i att en viss kille tycker att jag ser allt i svart och vitt, jag ser ingen jävla gråzon i den här tjejen. :)




Jävla snygg idag utanpå all brinnande ilska iaf!


Och precis när jag trodde att Taemin inte var min sorts karl mer..


SOIAPDEOPAJFIEA. MAGISK.
Nämner även att alla minus cpskadade Jonghyun hade äckligt snygga kläder ;________;

OK HEJDÅ. Ska röka. och dö.

Kommentarer
Postat av: el band de la zåg

HEJA TOVE, ut med ilskan! Eller ja. Så mycket som det går utan att du hamnar i fInKaN.



ps tycker du kan dela med dig av din snygghet.

2011-01-20 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback