,-,

Okej, blae!

1. Hayato. ♥ Kollar alltid upp band han skriver om i sin blogg, då detta lett till att jag funnit ett av de bästa japanska banden i historien (Acidman). Nu är det ivory7 chord som gäller.

Ååååååååh. ,__, Blir rätt glad, finns väldigt lite musik som intresserar mig alls på sistone.. Sånt här get mig hopp. ♥
ivory7 chord startade sina aktiviteter förra året, om de fortsätter låta som de gör så blir jag lycklig.
PS. Dirty old men är även att rekommendera, sångaren har äckelmysig röst. ♥


2. Är pissnervös inför att söka till IB. ;__; Ska maila SYVen för tredje gången på 24 timmar haha, fråga om man kan söka till två program. HU verkar rätt okej om jag inte kommer in på IB. Suuuuuuck. Nervös nervös nervös hatar detta flkedjfoikeopf. ;~;

3. My Bonamana poster had arrived from le South Korean land.
OBS! Slå inte ner kartongröret i golvet/liknande för då blir den ett ledset glas med sprickor i.
Heechul är lika lång som min underarm. ♥


HEHO, nu ska jag försöka få tag på den där Anto9.
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback