oh lord

Är så upptagen med livet(spela tvspel/sticka) att jag glömmer bort denna kära pryl.


Detta firas med en bild på allas er kvinna.


Snyggt... Inte. Mitt hår blir jävla cpelektriskt när det är kallt ute. Hmmm. Får hålla mig till mössa ett tag till.



Japp japp, redigt med nice!


I helgen blir det till att dra mot stan, julklappar + födelsedagspresent till mamma skola införskaffas.
(ÅNGEST VAD SJUTTON GER MAN EN MAMMA SOM BARA VILL HA EN STEKPANNA NÄR STEKPANNOR ÄR JÄTTEDYRA)


Annars flyter livet på! Inom några dagar har jag biljetten till Mucc i min ägo osv. Är nöjd.
Ser fram emot det.

Nu tänker jag lista vad jag ser fram emot.

  • Mucc. Obviously. ♥
  • Julen! Inte själva julafton som mest, dock, bara.. själva julen.
  • ReivieRs nya singel, Contrastive pictures.. Som släpps.. Någon gång denna månad!
  • LOTUS!!! SOM SLÄPPS OM.. 56 DAGAR?! omigod ♥
  • Helgen


And that is that! 


Sidenote: Såg på Twins reklamfilmer imorse.. Bullet Express..? Nej tack, USA, jag vill nog inte ha er 'potatisgratäng' som egentligen är ost. Och lite potatis. Och liiiite lök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback