Nu blir det en listhora.

Här är vad jag fick i julklapp.
För jag har glömt ta bilder.. |D


  • Tv 8)))))))~
  • 50 kr av mormor. ♥ hahah
  • Underkläder~
  • Stickade tights x2!
  • Knästrumpor
  • Mjukisbyxor som är SÅ HIMLA MJUKA! oh heavenz
  • Mustaschtröja 8) ♥
  • Presentkort här och där
  • Star Wars I, II & III ♥
  • Självlysande stjärnor som man sätter i taket~♥
Sen.. ja, det var typ det!
Eller nej, Putte ba "Du behöver inte betala tillbaks pengarna för Mucc!"
Så eeeeeh, yeah. Blev pengar över också, så då har jag pengar när jag är där!



Bildinlägg kommer senare. B|
Kim gav mig en lånejulklapp, han har lämnat sitt flashade Xbox360 här, så jag lirar Fallout 3 för kung och fosterland.

Adjö~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback