in school liksom!

Papercuttade mig nyss rätt rejält över en led på pekfingret.. Svider som satan. ;__;

Min mamma fyller år idag! Ska ge henne fina jävla presentisar. Hon lär bli glad. I hope!

Nu ska jag dra till bussen, har köpt godis och cola för mina sista pengar haha. Hoppas det gör butterKim på bättre humör. - 3- Tycker dock det är pinsamt att jag köpa julklappar för ALLA pengar på bara en vecka.
Minus de 200 spän jag lagt på godis/nyckelring/tomteluva. Och har köpt 3 paket cigg i förväg så jag ska slippa oroa mig över sånt nu när mina cash är slut. :x




Nu pimpar jag iväg med le sweets! Tjo!



Kommentarer
Postat av: bandiz

okej sluta nu du är lite för snygg.

2010-12-08 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback