~~

Ska införskaffa fler när mina pengar kommer, kommer bli så mysigt att somna på natten ;u;


Bruden med cashen.. nån som vill med på krogen? It's on me, vetni~

Nu bär det av emot nya höjder!
När jag har alla Ghiblifilmer är min samling komplett.



Samt min nya älskling! Den har till och med en fjärrkontroll~ Hahah, men aah.
Den är fin och vacker och enastående. Jag är kär. .////.

Nu ska jag ta första ciggen på ett dygn, sen bestämma mig för vilket jävla spel jag ska köra!

Har Force Unleashed och Fallout 3 + en mängd andra till Xboxet, och sen har jag tankat Knights of the old Republic II och Jedi Academy till datorn..
Blir nog Kotor II.. eller?! 8)

Humorn flödar.

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: el band de la zåg

krogen, ja tack.

2010-12-27 @ 11:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback